Bob Errey: "that was Dancing with the Stars right there"

LMFAO!!

Views: 140

Comment

You need to be a member of Seattle Street Hockey to add comments!

Join Seattle Street Hockey

Comment by benny d on January 7, 2008 at 4:39pm
> Fave quote :
> "look at the blood running down Tucker's face"

tucker: "it's just a scratch!" haha, yeah right.
Comment by vp on January 7, 2008 at 12:49pm
Fave quote :
"look at the blood running down Tucker's face"

Also love the punch count at the end of the vid.
Ruutu by unanimous decision.
I rate this one 5 star.
Comment by Shnoy on January 7, 2008 at 11:53am
That was awesome! Thanks Ben. Ruutu really nailed him! I wonder what Cherry said about that. Euro beat the crap out of his boy Tucker.
Comment by Shnoy on January 7, 2008 at 10:49am
That was awesome! THX, Ben. Ruutu really nailed him! I wonder what Cherry had to say about the Euro beating the crap out of his boy Tucker?

SSH Bank

SSH bank balance is at $75. Thanks to everyone who paid their dues. You can always donate to the ssh general fund by clicking the button below:

 

Capitalism

NHL News

© 2021   Created by vp.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service